Strona główna » Regulamin

Regulamin

Regulamin sklepu www.magiazlota.pl

INFORMACJE WSTĘPNE
  1. Sklep internetowy, który znajduje się pod adresem www.magiazlota.pl, prowadzony jest przez firmę MARMACH Marcin Machaj, wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Opola pod numerem 38648, NIP 7542527204, REGON 160202219 z siedzibą: 45-559 Opole, ul. Kostki Napierskiego 5
  2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
  3. Umowa może zostać zawarta tylko w języku polskim.
  4. Zamówienie w Sklepie Internetowym www.magiazlota.pl może złożyć każda osoba, która ukończyła 18 lat.
  5. Dokonanie zakupu w sklepie jest jednoznaczne z zapoznaniem się z regulaminem i jego całkowitą akceptacją.
SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje e-mail wygenerowany automatycznie z informacją o przyjęciu zamówienia. W przypadku opcji przedpłaty proces realizacji zamówienia zostanie uruchomiany po zaksięgowaniu na rachunku wpłaty dotyczącej zamówienia.
  3. Dowodem potwierdzającym dokonanie zakupu jest paragon fiskalny lub faktura VAT. W przypadku, gdy zamawiającym jest firma, a dokumentem stwierdzającym taki zakup ma być faktura VAT prosimy o poprawne wypełnienie pola "NIP".
  4. Wysyłając zamówienie z żądaniem faktury VAT Nabywca upoważnia sprzedającego do wystawienia faktury VAT bez swojego podpisu.
  5. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.  Wszystkie zamówienia na obrączki i pierścionki wymagają potwierdzenia telefonicznego lub mailowego z obsługi sklepu na możliwość realizacji zamówienia.
DOSTAWA 

Przesyłki krajowe
  1. Koszt przesyłki kurierskiej przy zamówieniach na kwotę powyższej 400zł i płatności z góry - 0zł (dla zamówień opiewających na kwotę do 400zł - koszt 20zł)
  2. Koszt przesyłki do paczkomatu Inpost przy zamówieniach na kwotę powyższej 400zł i płatności z góry - 0zł (dla zamówień opiewających na kwotę do 400zł - koszt 10zł)
  3. Koszt przesyłki kurierskiej pobraniowej (wymagana wcześniejsza wpłata zadatku, pozostałą kwotę, pomniejszoną o wpłacony zadatek wraz z kosztami przesyłki pobierze kurier) - 30zł. Maksymalna kwota pobrania wynosi 4999zł. 
Minimalny zadatek dla złotych obrączek i pierścionków w cenie powyżej 500zł i poniżej 5000zł wynosi 200zł (dla produktów w cenie do 500zł zadatek wynosi 100zł). W przypadku zamówień przekraczających kwotę 5000zł, minimalny zadatek wynosi 800zł.
W przypadku obrączek srebrnych zadatek wynosi 50zł. 

Przesyłki międzynarodowe
  1. Koszt przesyłki kurierskiej w pełni ubezpieczonej do krajów UE - 120zł
  2. Koszt przesyłki priorytetowej ubezpieczonej do Norwegii za pośrednictwem Poczty Polskiej - 300zł

W przypadku wysyłki zagranicę nie mamy możliwości wysyłki za pobraniem, dlatego wymagana jest wpłata ze strony klienta całej kwoty zamówienia wraz z kosztami przesyłki przed wysyłką zamówienia.

​Zamówienia złożone po godzinie 16.00 traktowane są jako złożone następnego dnia roboczego. Czas realizacji (wysyłki) zamówienia wynosi od 2 dni do 5 tygodni  i jest podany w opisie każdego produktu. W szczególnych przypadkach może on zostać wydłużony, o czym klient zostanie powiadomiony.

Dostawa towaru odbywa się poprzez firmę kurierską lub Pocztę Polską. Czas dostarczenia przesyłki krajowej wynosi z reguły od 1 do 3 dni roboczych. Dla zamówień zagranicznych wynosi on standardowo od 2 do 6 dni roboczych w zależności od kraju. Dni robocze to dni od poniedziałku do piątku bez dni ustawowo wolnych od pracy.
Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji (wysyłki) + czas dostawy.

Zamówienia zagraniczne realizowane są tylko dla opcji przedpłaty pełnej kwoty zamówienia.
Jeśli przesyłka budzi obawy o kompletność zawartości (np. posiada uszkodzenia, nacięcia) można odmówić jej odbioru. Należy uzyskać pisemne potwierdzenie od firmy dostawczej, iż odmowa odbioru nastąpiła w wyniku uszkodzenia koperty i natychmiast powiadomić nas o tym fakcie. Pokwitowanie odbioru uszkodzonej przesyłki zwalnia firmę kurierską oraz firmę MARMACH Marcin Machaj (właściciela sklepu internetowego www.magiazlota.pl) z odpowiedzialności za zawartość przesyłki.

SPOSOBY PŁATNOŚCI

Zamówienie na obrączki lub pierścionek zaręczynowy kierowane jest do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty całej kwoty zamówienia lub zadatku. Minimalny zadatek dla złotych obrączek i pierścionków w cenie powyżej 500zł wynosi 200zł (dla produktów w cenie do 500zł zadatek wynosi 100zł). W przypadku obrączek srebrnych zadatek wynosi 50zł. W przypadku produktów, których cena przekracza 5000zł minimalny zadatek wynosi 800zł. W przypadku produktów przekraczających kwotę 5000zł sklep może wymagać wpłaty większej kwoty zadatku niż minimalny

Wpłata zadatku możliwa jest tylko poprzez wpłatę na rachunek - nie ma możliwości skorzystania z innych form płatności takich jak: karta płatnicza, Paypal, zakup na raty.

Dostępne sposoby płatności to:
  • Płatność całej kwoty zamówienia poprzez błyskawiczny przelew bankowy lub BLIK za pośrednictwem serwisu Tpay (dotyczy przelewów z polskich banków, opcja nie umożliwia płatności z banków zagranicznych)
  • Wpłata przelewem tradycyjnym na nasz rachunek bankowy (dane poniżej)
  • Płatność za pobraniem (po uprzedniej wpłacie zadatku przelewem tradycyjnym na nasz rachunek bankowy). Płatność za pobraniem realizujemy tylko przy wysyłkach na terenie Polski. W przypadku wysyłek zagranicznych wymagana jest przedpłata pełnej kwoty zamówienia. Maksymalna wartość pobrania to 4999zł.
  • Płatność kartami płatniczymi lub przelewem BLIK w systemie FirstDataPoland (Polcard).
  • Paypal
  • Zakup na raty
Dane do przelewu:
Płatności przyjmujemy na rachunek bankowy prowadzony w Mbanku.
Numer rachunku: 20 1140 2004 0000 3302 8388 7816
Imię i nazwisko odbiorcy: MARMACH Marcin Machaj
Adres odbiorcy: ul. Napierskiego 5, 45-559 Opole
Tytuł przelewu: należy podać numer zamówienia

Do właściwego zaadresowania przelewu międzynarodowego posłużą poniższe dane:

Numer rachunku: PL 20 1140 2004 0000 3302 8388 7816
Imię i nazwisko odbiorcy: MARMACH Marcin Machaj
Adres odbiorcy: ul. Napierskiego 5, 45-559 Opole
Tytuł przelewu: numer zamówienia, ewentualnie swoje imię i nazwisko
Nazwa i adres banku odbiorcy: mBank S.A. FORMERLY BRE BANK S.A.(RETAIL BANKING) LODZ, al. Piłsudskiego 3, 90-368 Łódź
Kod BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK
SORT CODE/Numer rozliczeniowy: 11402004 

SPECYFIKA WYROBÓW
  1. Wyroby, zgodnie z przepisami, cechowane są przez Urząd Probierczy odpowiednimi próbami. Rodzaje cech probierczych oraz specyfika poszczególnych prób złota zostały zaprezentowane na stronie https://www.magiazlota.pl/zloto-informacje-pm-35.html
  2. Wszystkie obrączki ślubne i pierścionki prezentowane na stronie www.magiazlota.pl to wzorce, które są podstawą wykonania dla indywidualnego klienta. Wszystkie rzeczy stanowiące ofertę sklepu są nowe. Firma MARMACH Marcin Machaj zobowiązuje się do dostarczenia rzeczy bez wad, z wyłączeniem ewentualnych wad wyraźnie wskazanych w ofercie sprzedaży. Wszystkie obrączki i pierścionki wykonywane są na indywidualne zamówienie i są produkowane według specyfikacji określonej przez klienta w zamówieniu. W przypadku obrączek z warkoczami w środkowej części zmiana standardowej szerokości obrączki możliwa jest tylko w sytuacji zachowania szerokości warkocza dla wersji standardowej. Podane orientacyjne wagi dotyczą wyrobów wykonanych dla próby 585. W ramach zakupu obrączek ślubnych złotych i srebrnych oraz pierścionków zaręczynowych klient otrzymuje dożywotni serwis posprzedażowy obejmujący odnowienie oraz czyszczenie wyrobów. W ramach serwisu oferowana jest także korekta rozmiaru w cenie: dla obrączek 30zł za sztukę; dla pierścionków 70zł za sztukę. Korekta oferowana jest tylko i wyłącznie, gdy jest ona technologicznie możliwa.
  3. W ofercie sklepu oprócz obrączek i pierścionków znajduje się też inna biżuteria wykonywana na indywidualne zamówienie. Informacja w zakresie czy produkt wykonywany jest na zamówienie znajduje się w opisie produktu.
  4. Grawerowanie obrączek od wewnętrznej strony oferowane jest gratis tylko na etapie produkcji obrączek. Treść grawerowania należy podać w zamówieniu; w sytuacji gdy klient korzysta z miernika rozmiarów treść do wygrawerowania należy podać najpóźniej wraz z informacją o rozmiarach. Późniejsze dodatnie lub zmiana grawerowania jest usługą płatną i wynosi 30zł od obrączki. Nie w każdym przypadku zmiana grawerowania będzie możliwa.
  5. Autentyczność biżuterii z kamieniami szlachetnymi (naturalnymi) potwierdza certyfikat autentyczności dołączony do wyrobu.
  6. Rod oraz ruten w biżuterii podczas normalnego użytkowania będzie ulegał wycieraniu, tym samym odsłaniając naturalny kolor biżuterii.
  7. Biżuteria matowana, diamentowana, piaskowana lub satynowana w toku normalnego użytkowania będzie ulegała wygładzeniu.
  8. Naturalną właściwością srebra oraz złota próby 333 jest oksydowanie (ściemnianie powierzchni), żeby proces ten nie zachodził należy użytkować biżuterię (noszenie biżuterii wskutek czego biżuteria jest w naturalny sposób pocieranie zapobiega aktywacji procesu oksydacji); nie należy biżuterii srebrnej i złotej próby 333 pozostawiać przez dłuższy czas (2-3 tygodni) nieużytkowanej, w sytuacji gdy biżuteria nie może być użytkowana zalecamy co 2-3 dni przetarcie wyrobów szmatką tak by proces oksydacji się nie uaktywnił lub przechowywanie wyrobów w woreczkach foliowych - zapobiega to styczności wyrobów z powietrzem.
OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ

Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem info@magiazlota.pl, lub w formie pisemnej na adres MARMACH Marcin Machaj, ul. Napierskiego 5, 45-559 Opole. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres i/lub adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Reklamacja zostanie rozpoznana w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Reklamacjom nie podlegają:
  • utrata połysku, matowienie, powstawanie rysek, naturalne ścieranie rodu i rutenu
  • naturalne ścieranie się powierzchni zewnętrznych, diamentowanych, matowanych i satynowanych
  • naturalny proces oksydowania wyrobów srebrnych i złotych próby 333
  • uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania wyrobu niezgodnie z jego przeznaczeniem
  • naturalne inkluzje w kamieniach naturalnych np. szmaragdach

PRAWO KLIENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku zwracane są wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej należy złożyć stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: info@magiazlota.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: MARMACH Marcin Machaj, ul. Napierskiego 5, 45-559 Opole

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):
[adres firmy MARMACH Marcin Machaj]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów],
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu, otrzymane opakowanie oraz ew. wydaną gwarancję i certyfikat jakości.

W przypadku odstąpienia od Umowy firma MARMACH Marcin Machaj nie ponosi kosztu odesłania towaru. 
W odpowiedzi na zgłoszone oświadczenie klienta o odstąpieniu od umowy, firma MARMACH Marcin Machaj wyśle do klienta drogą mailową wzór protokołu zwrotu towaru, który należy wypełnić i odesłać mailowo lub pocztą tradycyjną. 

Brak odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej;
  • o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
GWARANCJA I SERWIS

Firma MARMACH Marcin Machaj zobowiązuje się do dostarczenia zakupionych towarów bez wad. Wszystkie znajdujące się w ofercie sklepu www.magiazlota.pl towary są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta. W przypadku wystąpienia wady produkcyjnej reklamacja zostanie uwzględniona i wyrób będzie naprawiony lub wymieniony na inny egzemplarz. Podstawę do reklamacji stanowi dowód zakupu. W ramach zakupu obrączek i pierścionków firma MARMACH Marcin Machaj zapewnia serwis polegający na czyszczeniu, odnowieniu matów, zmianie rozmiarów. Produkty objęte serwisem mają w opisie produktu informację w tym zakresie. Usługa korekty rozmiaru oferowana jest odpłatnie i wynosi 30zł za sztukę i jest oferowana wyłącznie w przypadku technologicznych możliwości wykonania korekty - możliwość w tym zakresie określa producent wyrobu. W przypadku obrączek zakres bezpiecznej korekty rozmiaru to najczęściej 1 lub 2 rozmiary, niemniej jest część wzorów, w przypadku których korekta w ogóle nie jest możliwa - np. wszystkie obrączki zawierające kamienie, wszystkie obrączki z tytanu oraz platyny. Klient pokrywa koszty przesyłek. Koszt przesyłki kurierskiej zwrotnej do klienta wynosi 30zł. W sytuacji, gdy korekta nie jest możliwa, możemy zaoferować wykonanie nowej obrączki, klient oddaje dotychczasową obrączkę i pokrywa jedynie koszt robocizny nowej obrączki.



PUBLIKOWANIE i ZBIERANIE RECENZJI O PRODUKTACH 
 
  1. Klient sklepu, który założył w sklepie konto ma możliwość napisania recenzji o produktach sklepu. W przypadku gdy recenzja pochodzi od klienta, który nabył dany produkt w sklepie, recenzja taka oznaczona jest dodatkowo informacją, że jest ona potwierdzona zakupem. Wpis dodany do danego produktu powinien być z nim powiązany.
  2. Klient nie ma możliwości samodzielnego usunięcia lub edycji recenzji. Klient ma prawo zwrócić się do sklepu z prośbą o usunięcie lub edycję recenzji na adres e-mail: info@magiazlota.pl. W takim przypadku sklep dokona edycji lub usunięcia w terminie 14 dni.
  3. Treści udostępniane przez klienta nie mogą naruszać dóbr osobistych i praw osób trzecich (w tym osób prawnych), a także przepisów obowiązującego prawa.
  4. W szczególności zabronione jest zamieszczanie oraz udostępnianie w ramach sklepu treści, które mogłyby:
  • zostać zamieszczane oraz udostępniane w ramach sklepu w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich,
  • naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające związek ze zobowiązaniami o zachowaniu poufności;
  • posiadać charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych osób, zawierałyby słownictwo naruszające dobre obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów lub określeń powszechnie uznawanych za obraźliwe),
  • stanowić bezpośrednią lub pośrednią reklamę albo promocję podmiotu konkurencyjnego w stosunku do sklepu lub dostarczanych przez ten podmiot usług i produktów,
Sklepi zastrzega sobie prawo do weryfikacji recenzji. W szczególności sklep sprawdza czy recenzja pochodzi od klient który nabył w sklepie produkt. Sklep nie ma obowiązku publikacji treści zamieszczonych lub udostępnionych przez klienta. O odmowie publikacji, w tym rozpowszechniania Treści zamieszczonych oraz udostępnionych przez Klienta, Klient zostanie powiadomiony wiadomością na adres e-mail wskazany w Koncie Klienta lub adres wskazany przez Klienta podczas dodawania recenzji.


OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
  1. Dane osobowe Nabywców będących osobami fizycznymi będą przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych w celu świadczenia usług przez Sprzedawcę, jak również w celach marketingowych związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa Sprzedawcy, w tym Sklepu, a także dotyczących usług i towarów prezentowanych w Sklepie. Przetwarzanie zbieranych danych będzie się odbywać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Podanie przez Nabywcę swoich danych osobowych jest dobrowolne.
  2. Dane osobowe Nabywców mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.
  3. Sprzedawca zapewnia Nabywcom, których dane osobowe przetwarza, realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych i ich poprawiania oraz prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych na zasadach opisanych w przedmiotowej ustawie.
  4. W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych, Nabywca ma w szczególności prawo do wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych ze względu na jego szczególną sytuację, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych, gdy Sprzedawca zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania przez Sprzedawcę danych osobowych Nabywcy innemu niż Sprzedawca administratorowi danych.
  5. Poufne informacje dotyczące Nabywców, w tym dane osobowe Nabywców są chronione przez Sprzedawcę przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty oraz przed zniszczeniem lub nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Opolu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz zapisy ustaw: - z dnia 31 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. nr 22, poz.271), - z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002r. Nr 141, poz. 1176).
 

Przejdź do strony głównej
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ
WhatsApp Button